Ginekologia dziecięca

Jedną ze specjalności naszego gabinetu ginekologicznego w Białymstoku jest ginekologia dziecięca. Zajmujemy się diagnostyką i leczeniem zaburzeń okresu dojrzewania. Pomagamy dziewczynkom i nastolatkom w rozwiązywaniu takich problemów jak zaburzenia miesiączkowania, otyłość mająca podłoże hormonalne czy wybór antykoncepcji. W przypadku pojawienia się takich dolegliwości czy niepokojących objawów jak:

• dot bóle brzucha,
  • dot nietypowy wygląd narządów płciowych,
  • dot zaburzenia wzrostu i rozwoju cielesnego,
  • dot nasilony trądzik,
  • dot owłosienie w miejscach nietypowych,
  • dot brak oznak pokwitania,
  • dot nieprawidłowe wyniki badań moczu,
  • dot silne bóle miesiączkowe lub nadmierne krwawienie,
  • dot upławy (stany zapalne dróg rodnych),
  • dot brak owłosienia płciowego,
  • dot otyłość,
  • dot łysienie

warto jak najszybciej udać się na konsultacje do ginekologa dziecięcego. Lekarz ginekolog zleci odpowiednie badania diagnostyczne, by ustalić przyczynę problemów. Również jeśli nastolatka planuje rozpoczęcie współżycia seksualnego, warto umówić się na wizytę u ginekologa, który nie tylko pomoże w wyborze najlepszych form antykoncepcji, ale też spokojnie odpowie na wszystkie pytania młodej kobiety i rozwieje jej wątpliwości.

W naszym gabinecie ginekologicznym przykładamy dużą wagę do tego, by dziewczynki i nastolatki oraz ich rodzice czuli się bezpiecznie i komfortowo. Zdajemy sobie sprawę z tego, że pierwsza wizyta u ginekologa może dla każdego być stresująca, jednak gwarantujemy, że robimy wszystko, co w naszej mocy, by nie było to dla naszych Pacjentek niemiłe doświadczenie.